Deşifre programındaki uyuşturucu müptelası çocuk

Rock n coke 2005 ‘de coca cola için bir film çektik. Yazın staj yaptığım targetyouth firması coca colaya bir film çekiyordu ve başrolda oynadım. Zaten başka rol yoktu🙂 geyik, çoğu doğaçlama ve eğlenceli bir film. Aslında kısa kısa birkaç film. Cocacola dvd sini hazırlayıp tanıtım filmi olarak gönderecekmiş.

Neyse film komikti ama daha komik bölümü, birkaç tanıdığımın beni yaklaşık 1 hafta önce Star TV de yayınlanan deşifre programında görmeleriydi. Programın konusu: RocknCoke da uyuşturucu tuzağı.

Doğaçlama sahnelerin birisinde bir StarTV muhabiri bayana giderek (ki bir müzik programı yapıyormuş) muhabbet etmiş, geyik çevirmiştim.

Deşifreyi izlemedim ama dediklerine göre üzerinde” gizli kamera” yazan bir görüntüymüş. Targetyouth programın kopyasını istetmiş, bekliyoruz.

İşin ilginci bütün gün etrafımda 2 kamera, 1 yönetmen ve yönetmen yardımcısı dolaşırken hangi ara gizli kameraya görüntü aldılar. Almadılar tabii ki, sallama bir haber daha.

Bu aralar medyadan çok rahatsız oluyorum. Hep seyirciye oynuyorlar, evde işi gücü olmayan insanlar üzerinden prim yapıyorlar. Star ve son zamanlarda hürriyet gazetesi aynen böyle.

Leave a Reply

