Kimdi giden kimdi kalan ?

Sevdiğim insanların büyük bölümü benden uzağa gitti.

Bu konuya karşı bir zaafım var. Küçükken İzmir’e taşınmamla birlikte ayrılıklar başladı. Ayrılıklara alıştığımdan olsa gerek, çok yakın olmuyorum genelde.

Şimdi de ReklamGiy’deki iki ortağım gidiyor. Fatih ve serçin. İkisi birden canada’ya dil okuluna gidecekti ancak Fatih’in vizesindeki sorun nedeniyle Asker’e gitmeye karar verdi.

Serçin’i geçenlerde yolculadık.

Fatih de gidiyor.

Kimdi giden, kimdi kalan..
giden mi suçludur her zaman ? [Aylin aslım şarkısı sanırım]

Gidenlere karşı bir zaafım var, özlüyorum…

Hoşçakalın,

Fatih, Serçin, süper günler geçirdik oluuuum…🙂 Neler başardık, neler başaramadık🙂

3 thoughts on “Kimdi giden kimdi kalan ?

  1. neleri ba$ardik, neleri ba$aramadik… hakkaten cok pis ozetlemi$ durumu bu bee=))
    ama!
    gidiyorum: evet!
    amaaaa…
    ba$aramadiklarimizi ba$armak icin geri donecegimdir! anddir! icelim=)
    sagligimiza…

  2. cok cici bir ozet gecmissin, dogan gorunumlu sahinini satan bilge misali ben gözlerimi alamadım yazdıklarınızdan.
    bir hi-run
    alev

  3. gidenlere karsı bir zaafım var, ozluyorum…cok guzel cumle yaa bir onceki yazıda guldum bir saat bunda da huzunlendim keske hep yazsan…

Leave a Reply

